memarihd

به نام بزگترین معمار هستی

memarihd

به نام بزگترین معمار هستی

طراحی صندلی

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ | zahra dm | ۰ نظر
شرکت طراحی در بارسلون کانسپتی از دو صندلی منحصربه فرد را ارائه کردند. دو مدل مفهومی بالا برای نمایشگاه هفته طراحی دبی ساخته شده اند. طراحی این دو صندلی جسورانه توسط بابو (Babu) و کلَپ (Clop) صورت گرفته  از چرم محلی ایگوالادا در پروژه خود استفاده کردند تا نتیجه کار کیفیت مطلوب و مقاومت مناسبی داشته باشد. این دو نفر با استفاده از چرم 6 میلی، چین خوردگی ظریفی بر روی پوسته و ساختارصندلی ایجاد کردند و به ظریف ترین شکل ممکن فرم صندلی را ایجاد کردند.
صندلی
تعبیه چین خوردگی های ظربف و زیبا برای حفظ و استقامت چرم رویه صندلی به کار رفته است. بخش نشیمن گاه بر روی زمین واقع شده که توسط دو پایه کوچک چوبی به نقطه تعادل رسیده است. این مدل برای استراحت و مدیتیشن در نظر گرفته شده و به عنوان المانی برای استراحت می باشد. اما مدل دوم مانند مبل های دیگر از شکل و طراحی ساده ای برخوردار بوده و کاربری متفاوتی دارد. مدل دوم از 4 پایه استاندارد چوبی برخوردار بوده که به زیبایی به پشتی چرمی متصل شده. از نسخه دوم می توان در فضای نشیمن و غذاخوری استفاده نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی